woensdag 27 januari 2016

Sneak Peek #1


Hallo, vandaag heb ik (Janneke) een sneakje voor je. Ik ga op deze Stampin' Inspiration Day een workshop geven en hierboven zie je het design papier wat ik gebruiken en de kleuren cardstock. Wat we precies gaan maken in mijn workshop is nog een verrassing, maar ik beloof je dat dit een hele leuke workshop wordt, net als de rest van de dag natuurlijk ;O)

Heb jij je al opgegeven voor deze leuke dag? Deze dag is vanaf 10 uur en duurt to 4 uur, en is in Roderesch. Je kan je vanaf nu tot en met 5 maart opgeven via de mail, je krijgt dan zo snel mogelijk een bevestigings mail met daarin de gegevens voor je betaling, zodat je aanmelding definitief wordt,

Iedereen is welkom, en wil je niet alleen komen, dan mag je natuurlijk iemand meenemen. Wil je meer informatie over deze leuke Stampin' Inspiration Day dan kan je dat hier lezen.

Ik wens je een super leuke dag, en tot 19 maart ;) 
 photo Blog Divider_zpsgo0ew8vo.png

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen